Comunicat d‘ERC en relació al Decret d’Alcaldia

Avui hem rebut la notícia que la nostra Alcaldessa ha emès un decret en el que revoca les competències , facultats i retribucions delegades que tinguin qualsevol tipus de relació amb la presa de decisió de matèries de caràcter referendari i/o electoral. Així, manifesta que només alcaldia posseeix aquestes competències.

Des d’Esquerra Republicana volem manifestar que estem totalment en contra d’aquesta decisió, presa de manera completament unilateral, per la Sílvia Fuster sense consultar ni notificar a la resta de l’equip de govern. Creiem que és una acció que mostra la opacitat amb la que treballa Plataforma Ciutadana per Barberà del Vallès i amb la que ERC està totalment en contra. Som un partit que creu en la transparència de l’Administració Pública i defensem que des de la transparència i honestedat és la millor manera d’estar al servei de la ciutadania.

Amb aquesta decisió, Plataforma Ciutadana per Barberà segueix incomplint el pacte de govern, traint als regidors i regidores que la van erigir alcaldessa i es posa al costat de partits unionistes, donant l’esquena a la democràcia.

Sentim que aquest decret no ens afecta i, per tant, no el complirem. Seguirem al servei dels veïns i veïnes del nostre municipi, treballant per garantir que l’1O podrem votar. Perquè això no va de Independència, va de Democràcia.

Font : Nota de premsa rebuda a la nostra redacció.